Agentia de turism

40,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 5890Autor: Copețchi Mihai, Glăvan Vasile, Nicula VirgilData apariție: 02-11-2011 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Agentia de turism organizeaza, ofera si vinde pachete de servicii turistice sau componente ale acestora.

Ea are un rol de mediator intre consumatori (turisti) si prestatorii de servicii turistice si se implica in alcatuirea de produse, programe si aranjamente turistice si asigura un cadru organizator si operator de comercializare a acestora.

Activitatea unei agentii de turism, indeosebi tour-operatoare, este destul de complexa: crearea, organizarea, informarea, promovarea si comercializarea produselor turistice si/sau pachetelor de servicii turistice. Metodele si tehnicile sunt, de asemenea, variate si in concordanta permanenta cu practica internationala si cu mutatiile survenite in contextul globalizarii turismului.

Cursul Agentia de turism ofera date generale, conceptuale si practice privind infiintarea, organizarea, managementul, functionarea agentiilor de turism precum si activitatile si operatiile lor principale, actorii principali ai unei agentii de turism, experienta nationala si internationala.

Fara a se constitui ca un manual de tehnica turistica, lucrarea prezinta si clarifica o serie de notiuni economice si juridice utilizate in activitatea, comercializarea si contractarea produselor/pachetelor de servicii turistice, proprii activitatilor agentiei de turism.

Avand in vedere scopul formativ, de crearea unor aptitudini si abilitati practice ale viitorilor lucratori dintr-o agentie de turism, cursul prezinta, ca aplicatii practice, operatiunile tehnice specifice domeniului.

Lucrarea Agentia de turism apare din necesitatea de a oferi o pregatire „turistica” absolventilor geografi, economisti si de alte specialitati, care isi vor gasi locul in turism, ca intreprinzatori, specialisti sau formatori sau care deja activeaza in acest domeniu. Prin continutul si alcatuirea sa, cursul se adreseaza invatamantului universitar si liceal, geografic si economic, de servicii si turism, masteranzilor in domeniul turistic, managerilor si celor atrasi de mirajul „turistic”.

Autorii

Informații suplimentare

Titlu

Agentia de turism

Preț

40,00

ISBN

978-973-129-910-5

Format

Academic

Pagini

358

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Agentia de turism”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON