Abordarea diferentiata a invatarii – un raspuns la nevoile reale de dezvoltare a copilului

28,00 lei

Disponibil pentru precomandă

Precomandă Categorii: , , Cod: 6102021Autor: Toderici Ovidiu FlorinData apariție: 31-05-2022 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Lucrarea, structurata sub forma unui ghid metodologic, isi propune un prim pas in identificarea de solutii legate de o abordare diferentiata a invatarii la ciclul primar. Pornim de la faptul ca profesorul este provocat sa accepte, in primul rand, diversitatea dintr-o clasa, faptul ca fiecare elev are propriile sale capacitati intelectuale, diferite de cele ale altor colegi, ca fiecare are stilul sau propriu de a invata si fiecare are nevoile sale in privinta asimilarii de informatii. Asadar, unul dintre cele mai importante aspecte ale invatamantului actual este nevoia sa de adaptare la necesitatile copiilor, oricare ar fi acele necesitati si oricare ar fi copiii – fie ca sunt copii cu CES, fie ca pur si simplu sunt copii cu un ritm mult mai incet de invatare. Din acest punct de vedere, poate una dintre cele mai mari provocari careia este necesar sa-i faca fata un profesor este adaptarea stilului de predare astfel incat sa corespunda necesitatilor fiecarui elev in parte. Tinand cont de interesele fiecarui elev, de experientele si telurile sale, facem, de fapt, un pas important in educatia elevilor si integrarea lor in societate.

 

Informații suplimentare

Titlu

Abordarea diferentiata a invatarii – un raspuns la nevoile reale de dezvoltare a copilului

Preț

28,00

ISBN

978-606-26-1395-2

Format

Academic

Pagini

93

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Abordarea diferentiata a invatarii – un raspuns la nevoile reale de dezvoltare a copilului”

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON