Teste – grila pentru examenul de licenta  la specializarea marketing pentru studentii anului  III zi

Cod: 11100

ISBN: 978-606-26-0899-6

Editura: Editura Pro Universitaria

Data aparitiei: 03-2018

Colectia: Cursuri universitare

Pagini: 149

Format: Academic

Disponibilitate: in stoc

Teste – grila pentru examenul de licenta la specializarea marketing pentru studentii anului III zi

Ed. coord. de(i): Valentina Zaharia

20 lei

cumpara Introdu numarul si te sunam noi

Facultatea de Marketing din cadrul Universitatii Crestine „Dimitrie Cantemir” organizeaza, incepand cu anul universitar 2016-2017, licenta pe plan local, ca urmare a obtinerii acreditarii dupa finalizarea a trei promotii de studenti, absolventi care au sustinut pana in prezent, examenul de licenta la Universitatea Valahia din Targoviste.

Iata ca Facultatea de Marketing este in masura, din punct de vedere institutional, formal, procedural, sa ofere absolventilor sai intreg suportul pentru a absolvi cu succes studiile de licenta, obtinand diploma de licenta la Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”. In vederea facilitarii pregatirii studentilor nostri, colectivul Facultatii de Marketing a elaborat o culegere de teste grila care parcurge toate etapele pregatirii studentilor, de la pregatirea fundamentala-teoretica, ce formeaza deprinderile logice, la pregatirea de specialitate, puternic ancorata in realitatea mediului de afaceri intern si international, din perspectiva pietei, administrarii, promovarii, cresterii, maximizarii rezultatelor unei afaceri.

Consideram ca parcurgerea sustinuta a acestei culegeri de teste grila, prin trimiterile la bibliografia care a insotit procesul de realizare a lor, aprofundarea materialelor didactice care au fost prezentate studentilor in decursul celor trei ani de studii, ajuta in mod substantial procesul de invatare, de pregatire in vederea sustinerii examenului de licenta. Acest examen, fara a fi cel mai important din intreaga pleiada de examene pe care un specialist le sustine de-a lungul carierei, se dovedeste a fi unul al maturitatii studiilor pentru inceperea carierei in domeniul ales, fascinant si ofertant, acela al marketingului. Succesul acestui examen depinde de buna pregatire, de rabdarea si curajul asumate, de abnegatia pentru buna reputatie, conferite si de insemnele Universitatii Crestine Dimitrie Cantemir.

Uram succes absolventilor nostri si mult spor!
Colectivul Facultatii de Marketing
Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir

Carti din aceeasi categorie