Strategii de comunicare si marketing in afaceri

Cod: 0822021

ISBN: 978-606-26-0500-1

Editura: Editura Pro Universitaria

Data aparitiei: 03-2021

Colectia: Stiinte economice

Pagini: 228

Format: Academic

Disponibilitate: rezervare

Strategii de comunicare si marketing in afaceri

Autor(i): Aurel Mircea Nita

37 lei

precomanda

Locul pe care îl ocupă teoria comunicării în cadrul ştiinţelor umaniste şi exacte de azi sau, dintr-o perspectivă mai largă, în lumea contemporană, indică o ascensiune certă, o depăşire a statutului de anexă. Autenticitatea studiilor moderne făcute despre comunicare, faţă de predecesorii săi imediaţi (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are rădăcinile în trecut, însă nu întrunul foarte îndepărtat, deoarece existenţa acestei discipline, cu propriul ei domeniu şi cu metodologia ei specifică recunoscute ca atare, este relativ recentă. Comunicarea reprezintă un proces complex, care influențează majoritatea activităților, atitudinilor și comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relaționa, putem desfășura într-un mod eficient activitățile de lucru, îi putem cunoaște pe ceilalți, dar și pe noi înșine. Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea în ansamblu, firmele și organizațiile reușesc să evite situațiile de criză și să mențină un echilibru dinamic.

Carti din aceeasi categorie