Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar si rolul acestuia in consolidarea brandului de tara

Cod: 852722

ISBN: 978-606-26-1109-5

Editura: Editura Pro Universitaria

Data aparitiei: 12-2019

Colectia: In afara colectiilor

Pagini: 253

Format: Academic

Disponibilitate: rezervare

Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar si rolul acestuia in consolidarea brandului de tara

Autor(i): Monica Ilie-Prica

40 lei

precomanda

Cartea „Promovarea turistica a Romaniei in filmul documentar și rolul acestuia in consolidarea brandului de țara” este dedicata tuturor celor care sunt pasionați de domeniul audiovizualului, dar și celor interesați de brandingul de țara. Pe parcursul celor șapte capitole, lucrarea prezinta cele mai importante studii de specialitate, pornind de la explicarea conceptelor de baza de „brand” și „branding” și terminand cu o sinteza a campaniilor de branding din Romania, filmul documentar fiind discutat separat, ca instrument de promovare a imaginii țarii noastre in intreaga lume. Studiul de caz se axeaza pe analiza de conținut a seriei de documentare „Wild Carpathia”, ce ilustreaza, in principal, aspecte ale turismului practicat in Munții Carpați. Acest volum cuprinde varianta actualizata a tezei de doctorat a autoarei Monica Ilie-Prica, fiind un bun exemplu de cercetare academica, cu o documentare riguroasa și cu o interpretare originala a problematicii brandului de țara.

Carti din aceeasi categorie