Particularitati ale marketingului cultural. Curs

Cod: 10691

ISBN: 978-606-26-0797-5

Editura: Editura Pro Universitaria

Data aparitiei: 08-2017

Colectia: Cursuri universitare

Pagini: 156

Format: 16,5 x 23,5

Disponibilitate: in stoc

Particularitati ale marketingului cultural. Curs

Autor(i): Carmen Croitoru

40 lei

cumpara Introdu numarul si te sunam noi
Pentru foarte mulți utilizatori, Marketingul este doar un flux unidirecțional. Probabil ca puține obiceiuri și comportamente contemporane pot ramane in afara sferei de acțiune a Marketingului in zilele noastre, dar procesul nu are un singur sens. De cele mai multe ori, dupa efectuarea schimbului se nasc consecințe in fața carora specialiștii din marketing, din zona cercetarii sociologice, incep sa le acorde o atenție deosebita. O vanzare sau o cumparare nu mai sunt suficiente nimanui, iar o intreaga filosofie a consumerismului a facut din consumator un client captiv propriilor pretenții de imbunatațire sau diversificare.

Suntem inconjurați de obiecte din ce in ce mai sofisticat gandite, tocmai pentru a ne simplifica și rezolva problemele cotidiene. Mobilierul, preparatele culinare, vestimentația, incalțamintea, obiectele funcționale, modalitațile de deplasare, de comunicare, de interacțiune, sunt un intreg univers de obiecte fara de care viața cotidiana nici nu mai poate fi conceputa. Imaginate inițial pentru a ne ușura viața, aceste practici au ajuns insa sa ocupe tot mai mult din timpul nostru individual construind și structurand in mod tot mai subtil, timpul de munca și cel de odihna. In completarea obiectelor materiale s-a structurat și o intreaga rețea de servicii, fara de care civilizația nu poate supraviețui. Avem un mod de a comunica influențat de marketing; avem un mod de a munci asistat de marketing, dar avem și un mod de a ne odihni, relaxa, distra sau calatori influențat de marketing, iar, uneori, avem chiar și sarbatori inventate de marketing, pe care nici nu le mai conștientizam ca atare.

Carti din aceeasi categorie