Bani din cazinou 2023

  1. Jocuri Cazinou Fără Depozit Gratuite Română Păcănele: De obicei, site-urile de cazino care sunt mai slabe în ceea ce privește ofertele de jocuri de cazino sau doar lansate pe o piață nouă tind să nu ofere bonusuri de depunere – iar Woo Casino nu se încadrează în niciuna dintre aceste două categorii.
  2. Jocuri Cele Mai Bune Spins Gratuite Online - Faptul că jumătate din simbolurile sale sunt cărți de poker stoc, evident, nu ajuta deloc.
  3. Jocul Blackjack Online: Reguli Și Strategii Pentru Începători: Afla, de asemenea, strategiile pentru tipul de pariu sistem ales.

Spins gratuite deschise

Jocuri Populare Cazinou Cele Mai Bune Ruletă Electronică În Arad În 2023
Cu cât pariul este mai mare, cu atât este mai mare prețul Scatter-urilor.
Cele Mai Bune Păcănele Gratuite
Pentru a fi mai exact, este South Ozone Park în Queens care pretinde acasă la pista.
Atenție mare la popcorn și suc în timp ce vizionezi Omul Invizibil..

Jocuri de cazinou fără depozit bani reali

Cele Mai Bune Jocuri De Noroc Online
Simbolul găurii de iepure apare doar în tamburul central și și dacă reușești să-l aterizezi, astfel declanșezi bonusul găurii de iepure.
Joc Blackjack Profitabil Gratis
Echipa de asistență pentru clienți este prietenoasă și utilă.
Cele Mai Bune Sloturi Online Cu Runde Gratuite

Mass Media, Language, Creativity

25,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorii: , Cod: 10586Autor: Țenescu AlinaData apariție: 01-06-2017

Descriere

The central objective of this work is to offer a coherent, unitary view of the relationship mass media-language-creativity, starting from a cognitive-semantic perspective of the five senses in media discourse. The book is addressed to researchers, teachers, students and to all those interested in the importance that a new approach, that of conceptual semantics, has on the analysis of the specificities of modern media discourse which abounds in sensory metaphorical language.
As metaphor proves its central position in any human discourse, and especially in media discourse, emphasizing and creating new significances, a cognitive study of the five senses in media discourse helps us to understand how media strategists use this insight to better relate with the target-public and to influence media users on a profound level making use of sensory metaphors.

The book’s table of contents is structured in six parts. The first gives the theoretical background for the analysis of metaphors while the second chapter is focused on revealing conceptualizations of scent and fragrance in advertising and marketing. The third chapter analyzes sensory experiences related to wine imagery in media and literary discourse. The fourth chapter proposes a multisensory approach to tactile perception in the media. Chapter five explains how advertisers use visual metaphors to shape and change the way consumers feel and think and the last chapter identifies the connection sound – sensory mappings in online media discourse.

Informații suplimentare

Titlu

Mass Media, Language, Creativity

Preț

25,00

ISBN

978-606-26-0774-6

Format

A5

Pagini

172

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Mass Media, Language, Creativity”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu (212) 862-3680 editura@prouniversitaria.ro

    Facebook
    LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON