Descriere
Cursul Marketing social se adreseaza in principal masteranzilor de la programul „Economie sociala”. Prezentul material isi propune familiarizarea acestora cu conceptele fundamentale de marketing, cum ar fi consumatorul, mixul de marketing, strategia de marketing, responsabilitatea sociala a corporatiei s.a., dar si cu notiuni putin mai complexe din aria cercetarilor de marketing.
Filozofia principala pe baza careia a fost construita aceasta disciplina este ca orice companie nu opereaza numai pe o „piata”, ci intr-o „societate”. Tranzactiile de piata au si efecte semnificative la nivel social. Pe langa cele pozitive, compania trebuie sa le controleze si compenseze pe cele negative. Din aceasta perspectiva, se recomanda ca orice companie sa paraseasca viziunea ingusta de pana in prezent si anume obtinerea de profituri fara a lua in considerare si alte dimensiuni ale activitatilor sale, si sa participe la maximizarea bunastarii societatii in general.
Multumesc domnului profesor universitar doctor Virgil Adascalitei care a fost primul meu calauzitor in ceea ce priveste cariera mea universitara, in special catre domeniul marketingului, doamnei profesor universitar doctor Constanta Chitiba si tuturor colegilor pentru incredere si incurajari in abordarea unor noi discipline ca si aceasta.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.