Comert electronic. Suport de curs

Cod: 382492

ISBN: 978-606-26-0678-7

Editura: Editura Pro Universitaria

Data aparitiei: 12-2017

Colectia: Cursuri universitare

Pagini: 108

Format: Academic

Disponibilitate: rezervare

Comert electronic. Suport de curs

Autor(i): Burda Alexandru

20 lei

precomanda

Este foarte dificil in prezent sa ne imaginam felul in care ar putea funcționa firmele, indiferent de amploarea activitaților lor, nu numai fara folosirea tehnologiei informatice, cu beneficiile sale legate de scurtarea timpilor și reducerea costurilor, ci și fara folosirea Internetului și a rețelelor de calculatoare, ca veritabile medii de desfașurare a afacerilor. Beneficiile utilizarii computerului in afaceri, a tehnologiei informației și a Ineternetului depașesc cu mult orice dezavantaje care ar putea fi intrevazute. Potențialul acestor tehnologii se menține pemanent ridicat și perspectivele inovatoare pe care le ofera celor implicați in afaceri de a-și direcționa activitațile spre soluții aducatoare de beneficii nu par a avea limite.

De aceea, putem practic considera ca in ziua de azi, comerțul electornic, indiferent de accepțiunile sale mai largi sau mai restranse, face parte organica din felul in care firmele iși desfașoara activitațile, de la proiectare și cercetare, trecand prin aprovizioare și producție și terminand mai ales cu distribuția bunurilor. Iar tranziția catre folosirea facilitaților comerțului electronic este deja o evoluție fireasca in existența oricarei firme sau organizații cu o strategie conceputa pe termen lung. Intentia acestei lucrari, fara nici cea mai slaba pretentie de a fi una completa, este doar de a fi un suport de curs. Scopul ei este de a pune la dispozitia studentilor de la cursul de zi si cu frecventa redusa, viitori manageri in comert, o serie de cunostinte de baza din domeniul comerțului electronic.

In acelasi timp insa, intentia acestui suport de curs este de a faclilita asimilarea ulterioara a unor cunostinte mai complete din acest domeniu ca si din cele conexe. Prin aceasta se va obtine o crestere a nivelului pregatirii studentilor si a capacitatilor profesionale a viitorilor manageri. Lucru necesar pe o piata romaneasca integrata celei a Uniunii Europene si caracterizata prin cele mai inalte standarde de performanta si competitivitate.

Carti din aceeasi categorie